söndag, augusti 19, 2007

Massa komplimanger

Igår fick vi höra från två olika personer att vårt hem skulle platsa i en inredningstidning. Dessutom hörde vi att vi lever Frank Sinatra-liv och bara spring på massa mingel. Det är bara att tacka och ta emot för dessa komplimanger (för det är så vi väljer att tolka dem).

Igår var det VIP-häng på Malmöfestivalen. Vi åt buffé, de andra drack massa vin, tog en titt och lyssnade på Måns, Sahara, Promoe och Salem. Allt från bästa plats. Min (fd) chef sa att hon aldrig träffat någon som sett så fräsch och pigg ut, med en vecka kvar till beräknad förlossning. Det tar jag också som en komplimang. Jag vet inte hur många i v 39 som står och minglar, äter, dansar skrattar och känner att livet är mest som det brukar, till efter midnatt med veckan kvar till BF. Det kanske alla gör, jag gillar i alla fall att jag själv gjorde det igår.