onsdag, januari 02, 2008

2008

Redan 2008. Vart tog hela 2007 vägen?
2007 blev året då mitt liv förändrades för alltid - jag blev mamma. Det mest underbara och fantastiska man kan vara med om. Min dotter skänker mig sådan glädje och fyller mig med en kärlek som är obeskrivbar*. 2008 blir året då jag får se henne växa, utvecklas och lära känna henne ännu mer.

Nyår passerade relativt obemärkt, jag tycker generellt att högtider som just nyår är överreklamerade. Men jag fick i alla fall fira med hela min familj K, Astrid, mamma, pappa, bror+tjej. Oxfilé, sönderslaget glas, Sing Star, skumpa, raketer...allt var som det skulle.
<-- Sötaste ska ut och fira in det nya året.
*Just ikväll är jag dock lite sur på henne, eftersom hon vägrat somna. 2,5 timme tog nattningen och jag hoppas hon sover nu. Hon har dock lurat oss förr...