söndag, augusti 28, 2005

Jag återkommer och helgen bravader lite senare. Här kommer söndagsfemman så länge.

1. Beskriv dina sängklader.
Just nu är de röda, rött underlakan, påslakan i två olika röda nyanser. Och givetvis är allt fullt med katthår, så mina små fyrbenat vänner sover i sängen.
2. Exakt vad har du på väggarna i ditt sovrum?
En brum fonsvägg med vita plasttavlor, en littografi av Sonia Reinfeldt (?). Vi får inte plats med så mycket mer så ena väggen är full av fönster och den andra med garderober.
3. Vad finns på ditt sängbord just nu?
Läser "Pojken som inte fanns" av Dave Pelzer samt "Klass- är du fin nog?" av Anneli Jordahl. Som alltid finns finns den söta nallen jag fått av min kärlek.
4. Vad tanker du på innan du somnar?
Jag går snabbt igenom dagen som varit och dagen som ska komma. Sedan somnar jag oftast väldigt fort. jag är en sömntuta.
5. Hur gör du om du legat två timmar utan att kunna somna men vet att du ska upp tidigt så du måste somna nu? Kort sagt; vad är ditt sömntrick?
Hade jag vetat det så hade jag sluppit ligga vaken emellanåt...