tisdag, augusti 30, 2005

Äntligen är Malmöfestivalen över. Det är så skönt att äntligen kunna ta sig till och från lägenheten utan att behöva trängas med folk från landet, langos, friterade bananer och ballonger.
Det bästa med Malmöfestivalen är all musik, som dessutom är gratis. Hur ofta händer det? Tyvärr missade jag nästan allt jag ville se, pga bröllop på annan ort. Men jag lyckades klämma in några iallafall.

Bröllopet ja, vilken trevlig tillställning! Nu är man ju hyfsat sugen på att gifta sig. Iallafall någon gång i livet. Eftermiddagen och kvällen bjöd även på oväntade möten. Tex ett gammalt ex. Mycket oväntat. Jag kan väl säga som så här - jag är glad att det är slut sedan många, många år.
Förutom att se det fina brudparet och vara på en rolig fest vad det bästa att träffa mina gamla vänner. Vänner som jag tyvärr försummat i allt för många år. Det märks dock att det är vänner man växt upp med, det finns någon speciell koppling mellan oss. Jag gillar dem. Mycket.