tisdag, juni 20, 2006

Effektivitet

Jag är av naturen en effektiv människa. Jag gillar när saker blir gjorda snabbt. Slöa människor tycker jag många gånger är väldigt jobbiga en enerverande.
Men när jag igår kväll var trippeleffektiv straffade det dig. Jag strök, lagade mat och titta på CSI samtidigt. Detta resulterade i att jag brände mig på styrkjärnet. Så nu har jag ett två centimeter avlångt brännmärke på vänster pekfinger. Aj.

Hade jag bara haft tillstymmelsen till bruna ben hade jag känt mig riktigt sommarfräsch idag. Iklädd ny sommarklänning från Zara och fin i håret. För första gången på länge fönade jag mitt på tok för långa hår idag. Allt för att vara piffig till sommarfesten med jobbet. Eftermiddagsmingel med nätverket och fokus på matchen ikväll. Korv, öl, frågesport, gult&blått, otäcka Tomas Ledin och sol.

Glad midsommar, nu drar jag till Byköping i 1,5v.