onsdag, mars 15, 2006

Koncentrationssvårigheter

Jag har otroligt svårt att koncentrera mig för tillfället. Allt kretsar kring mitt arbete. Jag arbetar minst tio timmar om dagen, ger järnet fullt ut. Stiger upp i ottan för att vara på plats innan 7.00. Ändå vet jag inte om jag har jobbet kvar. Nästa vecka kommer beskedet. Dessutom blir jag mer och mer missnöjd med mina kollegor som konkurrerar om samma tjänst som jag. Jag kanske är en gnällspik?

Men lite ledigt unnande jag mig i måndags och hade långhelg i Byköping. Lurande ut K i slalombacken, första gången på ett par skidor för honom. Det slutade med en skadad fot och en svårt stukad tumme. Ops, undra hur det blir med fjällsemestern nästa år.

Tänker dessutom mycket på S. Nedsövd i respirator. Blodförgiftning. Finns det en Gud måste han se till att hon blir frisk. NU. Hon förtjänar det mer än någon annan.