måndag, april 17, 2006

2-1 aj aj aj

Ett poäng.
Första halvlek bjöd inte på någon vidare fotboll. Början av andra bjöd p desto bättre. Tyvärr räckte det inte hela vägen. 2-1 till Hammarby.
Det mest underhållande med att gå på fotboll är att lyssna på alla runtomkring. När blev alla Svenssons proffscoacher? ”Akta bakåt Afonso” ” För helvete Yksele” ” Öhh, det ska vara straff din domarjävlen. Du ska vara UEFA-domare…”
Det är inte direkt barnvänligt att befinna sig på läktaren.

Jag är glad att jag överlevt påsken. Att jag inte spruckit av all mat och godis är ett under. Nu är det hårdtränings som gäller, gjorde nämligen den obehagliga upptäckten att jag ökat i vikt. Ajabajja! För tredje dagen i rad blir det SATS imorgon innan jobbet. Sedan klippning. Sedan mötet med hon som ”tog” mitt jobb. Gud vad jag ska vara trevlig….