fredag, april 28, 2006

Utan kontroll

Kaffe och äpple.
En helt ok förmiddagsfika. Jag har gått och blivit en riktig kaffekärring. Tyvärr verkar det bara bli värre och värre på den fronten. Kaffe latten har återigen gjort sitt intåg i mitt liv. Efter att ha varit klassad som ”mindre god” känner jag dagligen suget efter en nygjord latte. Tack och lov är jag aningen för ekonomisk för att köpa lyxkaffe varje dag. Men det är onekligen svårt att hålla sig ifrån det när solen skiner, solglasögonen är på, vantarna gömda längst in i garderoben och våren är här.

Annars kretsar det mest kring renoveringen. Jag börjar bli stressad, jag känner att jag inte riktigt har kontroll över situationen. Några av möblerna är nu sålda, golvet ska beställas idag. Någon som vill köpa en 1*1 meter stor litografi av Andy Warhol, men motiv av Marilyn Monroe? Jag fixar kompispris. =)