måndag, september 05, 2005

Måndag hela veckan

Måndag. Har varit effektiv idag och fått gjort det jag ska ha gjort. Hade egentligen velat fixa lite mer med hemsidan, men just nu är jag beroende av andra. Som dock inte gjort det de ska. Som vanligt alltså. Jag hatar (ok, lite väl starkt ord) folk som inte gör det de ska.

Helgen har varit...hmm...intressant.
Just nu är mina känslor helt upp och ned. Jag känner mig väldigt, väldigt ledsen och ensam. Vänner? Ha, tillåt mig att skratta för tillfället. Jag kanske ska omdefiniera min bild av vad vänner är för något.

När ska folk sluta tycka att jobb är coolt? När ska folk börja ta mitt jobb på allvar och inte som något lek? När ska folk börja förstå och visa respekt?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra skrivet!!

12:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home