onsdag, november 09, 2005

Vissa dagar känns allt upp och ner.
Dagen började helt fel, men vände snabbt då jag fick ett samtal om att jag är kallad på arbetsintervju. Om man får vara ego så visste jag att jag skulle komma (i alla fall) på intervju. Jag känner att jag har helt rätt profil för tjänsten. Och det var kanske just därför som jag snabbt föll tillbaka till min trista och jobbiga dag.
Dagen känns fortfarande trist och jobbig. Faktum är att det inte alls blev bättre av att komma hem.

Igår fick jag min fantastiskt söta och trallvänliga skiva med I´m from Barcelona. Köp! Nu!
I övrigt shoppas det inte mycket, om inte 400:- på Apoteket för diverse tabletter och krämer till resan räknas. För det är just därför det inte shoppas något – resa. Det är tydligen bara sex veckor kvar. Vart har detta året tagit vägen?

På tal om Apoteket, de har oanat bra grejer. De har minst två nya produktserier som jag bara längtar efter att köpa och prova. Men som sagt, det blir efter resan. I slutet på januari med andra ord.