tisdag, september 20, 2005

En bättre människa

Jag borde bli en bättre människa. Bättre på så sätt att jag borde göra det som jag verkligen vill och alltid säger att jag ska göra.
Till exempel:
- Träna oftare
- Läsa mer
- Sy mer (usch vad dålig jag är, ballongkjolen ser för hemsk ut. Hoppas Tina hjälper mig med det)
- Ta det lite lugnare på jobbet, stress har ingen mått bra av
- Gå ut och äta

Som det är nu hinner jag inte ta tag i några saker, och framförallt inte i ovan nämnda. Jag jobbar minst tio timmar om dagen, stapplar hemåt och stupar i säng. Ungefär. Det är kanske tur att kärleken jobbar nätter nu, så han slipper ha med mig att göra när jag kommer hem.

Visst var det roligt när man var lite och hade hemlisar med sin bästa kompis? Man har för lite hemlisar nu för tiden. Jag menar RIKTIGA hemlisar.

Det är tur att jag i alla fall har en hemlis.