tisdag, maj 01, 2007

Lill-Zlatan 3 år

Idag fyller världens sötaste lill-Zlatan 3 år!
Tänk att den lille sjuke tussen vi tog oss ann sommaren -04 hunnit bli så stor. Födelsedagskatten firades med tonfisk på burk, som han generöst bjöd med sig av till storasyster Agnes.

Själva har vi varit slöa efter en sen, men mycket trevlig kväll, igår. Balkongen är så gott som klar och det blir riktigt, riktigt bra.

---

Idag går jag in i v 24 och känner mig väldigt tillfreds med min graviditet. Det har växt fram under alla veckor och har nu ”landat” i mig själv. Mycket hänger nog ihop med att magen syns och att bebisen sparkar. Jag njuter verkligen av tanken att bli mamma och bilda familj med min Kärlek. Det är en tanke som får det att svindla. Jag känner att jag har kontakt med Bebisen, det blir mycket klappar på magen och det inger en enorm trygghet. Tänk hur mycket man kan älska någon som man ännu inte träffat, mer än i sina drömmar!