torsdag, december 01, 2005

Jobb vs Jobb

Jag har ingen karaktär.
Vi har en stor godisskål på jobbet och jag kan inte låta bli.
Måste börja träna mer, måste äta nyttigt, måste bli en bättre människa.

Jag börjar få julklappsångest. Förr var jag alltid ute i otroligt god tid och hade alltid full koll på vad jag skulle köpa till vem. Nu har jag köpt till Kims småkusiner. That´s it. Om man inte räkna med dvd till far som antagligen kommer med mina skivor idag. Skivor – åhh, jag längtar. Älskade skivor. Ge mig musik!

Jag är lite glad över att jag gått vidare på jobbet som är som klippt och skuret för mig. Vill ha! (fast med bättre lön) Dessutom har jag glidit in på ett bananskal för en intervju som projektkoordinator. Det verkar intressant, men vet inte om jag har rätt ”glöd” för de frågorna. Det har med projekt och musik att göra, vilket också vore som klippt och skuret för mig. Nu har jag i alla fall lärt mig att saker tenderar att lösa sig om man bara har lite is i magen.